Niektóre przedsiębiorstwa regularnie ustanawiają agresywne cele strategiczne (np. wzrost sprzedaży o 20%). Takie firmy powinny jednak zadać sobie pytanie, czy te cele są realistyczne, jeżeli np. rynek wzrasta o 3% do 4% oraz jaki rodzaj presji powinien być wywierany na pracowników, aby ci osiągali tak wysokie wyniki. Istotnym w takich warunkach jest poziom ryzyka, jaki są gotowi zaakceptować pracownicy i kierownictwo firmy, aby wypełnić narzucone cele. Należy znaleźć odpowiedź na następujące pytania:
wtorek, 15 kwietnia 2014
Ryzyko a cele
Niektóre przedsiębiorstwa regularnie ustanawiają agresywne cele strategiczne (np. wzrost sprzedaży o 20%). Takie firmy powinny jednak zadać sobie pytanie, czy te cele są realistyczne, jeżeli np. rynek wzrasta o 3% do 4% oraz jaki rodzaj presji powinien być wywierany na pracowników, aby ci osiągali tak wysokie wyniki. Istotnym w takich warunkach jest poziom ryzyka, jaki są gotowi zaakceptować pracownicy i kierownictwo firmy, aby wypełnić narzucone cele. Należy znaleźć odpowiedź na następujące pytania:
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz