Uszkodzenie kontenera. Przedsiębiorstwo otrzymało zlecenie na realizacje przewozu w relacji: lotnisko Frankfurt nad Menem – PZL Mielec. Kierowca stawił się pod wskazany magazyn, następnie został załadowany kontener zawierający części do produkcji samolotów. Po umiejscowieniu i zabezpieczeniu kontenera na samochodzie, zostały zainstalowane czujniki wstrząsów. Po dotarciu na miejsce rozładunku, okazało się, że kontener na jednej ze ścian ma dziurę wybitą najprawdopodobniej przy użyciu wózka widłowego, jednocześnie czujniki wstrząsów nie zostały aktywowane, co jednoznacznie świadczyło o uszkodzeniu kontenera przed załadunkiem. Mimo wszystko, skutkowało to reklamacją klienta, i groźbą roszczenia o wartości 600.000 $ (równowartość wartości towaru) - do obowiązków kierowcy należy sprawdzenia jakości ładowanego towaru, brak jego uwag w liście przewozowym. Finalnie reklamacja została wycofana, jednocześnie poprzedzało to kilkanaście pism odwoławczych oraz koszty obsługi prawnej 3.000 zł.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz