Z powodu zbyt zawiłych
oraz niejednokrotnie niejednoznacznych przepisów przedsiębiorstwa produkcyjne
są narażone na szereg sankcji finansowych. Jedną z najbardziej dotkliwych
może być wycofanie z rynku produkowanego przez nie wyrobu, co wiąże się ze
stratami niejednokrotnie rzędu kilku miliardów oraz stratami, które są
bardziej dotkliwe oraz nie do oszacowania. Przykładem takich strat są: utrata
wizerunku oraz zaufania konsumentów. Skutki takich działań mierzalne są dopiero
w dłuższej perspektywie czasowej. Dlatego producenci powinni pamiętać o
kluczowej zasadzie reklamy, która głosi, że jeden niezadowolony klient
przekazuje ten fakt średnio 9 osobom. Niestety w drugą stronę proporcja ta
została zachwiana, ponieważ jeden zadowolony klient przekaże tę informacje
średnio tylko 3 osobom.
Powyższy tekst jest
tylko wstępem do cyklu postów, które będą miały za zadanie przybliżenie
oraz przedstawienie Państwu codziennych problemów przedsiębiorstw
funkcjonujących zarówno na rynku polskim, jak i europejskim.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz